Ceny badań w sklepie internetowym są 10% niższe od cen w Punktach Pobrań – KUP ONLINE

Szukaj
Close this search box.

Już po raz drugi firma Synevo uczestniczyła w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Certyfikacji Podmiotów Branży Medycznej, organizowanym przez Instytut Zarządzania i Rozwoju Jakości w Katowicach. I po raz drugi otrzymała certyfikat i godło „Wysoka Jakość w Ochronie Zdrowia”. A ponieważ uzyskała największą liczbę punktów wśród wszystkich certyfikowanych w tym roku podmiotów – otrzymała też certyfikat nadzwyczajny „Grand Quality”.

Oceny placówek uczestniczących w konkursie dokonała Komisja Ekspertów, złożona z naukowców i audytorów systemów jakości. Zbadała ona m.in. standardy obsługi pacjenta, jakość oferowanych usług, stosowane mechanizmy komunikacji z otoczeniem oraz strategię zarządzania.

„Synevo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie to placówka godna konsumenckiego zaufania, korzystająca z nowoczesnych sposobów zarządzania opartych na dużej wiedzy, umiejętności i kompetencji osobowych kierownictwa spółki i jej poszczególnych pracowników oraz nastawiona na wysoką satysfakcję klienta medycznego. Jednostka wdraża nowoczesny model HR, jest odpowiedzialna społecznie, zarządzana zgodnie z paradygmatami TQM” – ocenili eksperci oceniający Synevo (pełna treść oceny do pobrania: Ocena Konkurs 2016).

Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie certyfikatów nastąpiło podczas uroczystej Gali Finałowej Programu, która odbyła się 22 marca 2016 roku w Collegium Novum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Firmę Synevo reprezentowali na niej: Andrzej Marszałek – Dyrektor Medyczny i Iwona Kozak-Michałowska – Zastępca Dyrektora Medycznego.

Certyfikaty „Wysoka Jakość w Ochronie Zdrowia” przyznaje Kapituła złożona z naukowców najbardziej renomowanych, polskich uczelni, m.in. Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Uniwersytetu Łódzkiego i Śląskiego Uniwersytetu Medycznego. Certyfikat promuje najlepsze polskie placówki, instytucje i firmy działające na rynku medycznym. Otrzymują go podmioty wyróżniające się wysoką jakością świadczeń, nowoczesnym modelem zarządzania oraz troską o budowanie jak najlepszych relacji z pacjentami.