Ceny badań w sklepie internetowym są 10% niższe od cen w Punktach Pobrań – KUP ONLINE

Szukaj
Close this search box.

W ostatnich tygodniach Synevo uruchomiło dwa serwisy specjalistyczne poświęcone tematyce nieinwazyjnych badań prenatalnych (NIPT). Mają ułatwić pacjentkom dostęp do istotnych informacji na temat tych produktów.

Serwisy veracity.com.pl oraz veragene.pl poświęcone są głównym produktom firmy NIPD Genetics. Pacjenci znajdą tam jednak znacznie więcej informacji, niż tylko oferta produktowa na badania prenatalne. Obie strony internetowe mają na celu propagowanie wiedzy na temat tego, czym są i co mogą wykrywać dostępne na rynku badania prenatalne.

Oba serwisy mają nie tylko pomóc w budowaniu rozpoznawalności najnowocześniejszych testów prenatalnych na rynku. Mają one również stanowić kompendium wiedzy dla osób szukających, które planują w przyszłości korzystać z tego typu produktów, a nawet dla tych, które już z nich skorzystały.

Po rozmowach z lekarzami, którzy współpracują z naszymi Laboratoriami, doszliśmy do wniosku, że pomimo rosnącej dostępności badań typu NIPT, pacjentki nadal bardzo często niewiele wiedzą o tej technologii. Chcemy to zmienić i przyczynić się do wzrostu świadomości wśród naszych pacjentek. Naszym celem jest doprowadzenie do sytuacji, w której formularz świadomej zgody pacjentki nie jest tylko kolejnym dokumentem, który przyszła matka musi wypełnić przed pobraniem materiału. Chcemy, żeby nasze klientki były naprawdę świadome tego, że wybierają produkt z najwyższej półki.<span class="su-quote-cite">Bartosz Skłodowski, Marketing Manager, Synevo sp. z o.o,</span>

W ramach serwisów prowadzony jest blog, na którym pacjentki będą mogły znaleźć istotne informacje z zakresu diagnostyki i screeningu prenatalnego. Oprócz zagadnień związanych z Nieinwazyjnymi Testami Prenatalnymi (NIPT), poruszana będzie również tematyka m.in:

 

Zobacz nowe serwisy internetowe Synevo

VERAcity


Zobacz serwis veracity.com.pl

VERAgene


Zobacz serwis veragene.pl