Ceny badań w sklepie internetowym są 10% niższe od cen w Punktach Pobrań – KUP ONLINE

Szukaj
Close this search box.

Synevo partnerem kampanii „Świadomy Pacjent”

SWIADOMY PACJENT 1980x500px bez CTA

 

Ruszyła kolejna edycja kampanii edukacyjnej organizowanej przez serwis Pacjent i Lekarz, w której Synevo ma przyjemność uczestniczyć w roli partnera.

 

Celem kampanii jest budowanie świadomości wśród pacjentów, że stanowią oni bardzo istotny element w procesie leczenia. Porozumienie na linii lekarz – pacjent, dzielenie się informacjami oraz jasna komunikacja obydwu stron, sprzyjają realizacji procesu terapeutycznego i stanowią podstawę trafnej diagnozy. Tegoroczna tematyka kampanii związana jest z badaniami onkologicznymi, a jej ambasadorami są Jarosław Bieniuk z córką Oliwią. Patronat merytoryczny nad akcją objęło Polskie Towarzystwo Onkologiczne.

 

W marcowym wydaniu magazynu „Świadomy Pacjent”, który ukazał się wraz z Gazetą Wyborczą, tematem profilaktyki raka szyjki macicy zajęła się dr n. med. Iwona Kozak – Michałowska, Dyrektor ds. Nauki i Rozwoju w Synevo. Artykuł pt. „Cytologia płynna – profilaktyka raka szyjki macicy” został zamieszczony także na portalu pacjentilekarz.pl

 

Tym dodatkiem Synevo rozpoczęło program „Zdrowie Kobiety”, mający na celu zwiększenie świadomości na temat roli diagnostyki laboratoryjnej we wczesnym diagnozowaniu zmian nowotworowych u kobiet.

 

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.