Ceny badań w sklepie internetowym są 10% niższe od cen w Punktach Pobrań – KUP ONLINE

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
flaga ukrainy#standwithUkraine

Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Dowiedz się więcej

My Synevo


MySynevo to nowa, bezpłatna funkcjonalność, która umożliwia Pacjentom: zakupy online ze zniżką, dostęp do aktualnych i historycznych wyników, podgląd zamówień, możliwość anulowania/odstąpienia zamówień oraz aktualizacji danych kontaktowych bez kontaktu z infolinią.
Stworzyliśmy MySynevo mając na uwadze komfort naszych Pacjentów. Niezależnie od tego, czy korzystasz z usług Synevo regularnie, czy wyłącznie przy okazji badań profilaktycznych, MySynevo sprawi, że stanie się to jeszcze wygodniejsze.
Jeżeli posiadasz plastikową kartę Synevo Online, przeniesienie Twojego konta odbędzie się automatycznie.
Jeżeli nie miałeś wcześniej konta Synevo Online (z plastikową kartą), możesz założyć je samodzielnie z domu, wchodząc na stronę platformy, klikając w prawy górny róg i wybierając opcję „zarejestruj się.
Do uzyskania pełnej funkcjonalności konta założonego samodzielnie, niezbędne będzie potwierdzenie tożsamości bezpośrednio w Punkcie Pobrań.
Jeżeli nie pamiętasz hasła do MySynevo, wejdź na stronę platformy i kliknij na „nie pamiętam hasła” i w następnym kroku wprowadź swój adres mailowy, na który dostaniesz link oraz dalszą instrukcję postępowania.
Jeżeli do Twojego konta był przypisany błędny/nieaktualny numer telefonu, prosimy o kontakt z naszą infolinią pod nr. 22 120 24 00. Po weryfikacji Twojej tożsamości, będziemy mogli uaktualnić numer telefonu przypisany do konta
MySynevo jest i będzie całkowicie bezpłatne.
Przeniesienie konta nastąpi w nocy z 4 na 5 lutego. Odbędzie się w taki sposób, w taki sposób, żeby nie zakłócić korzystania z konta.
Tak. O przeniesieniu konta do MySynevo poinformujemy Cię w wiadomości e-mail.
W MySynevo zarówno adres mailowy, jak i numer PESEL są danymi unikalnymi, co oznacza, że do jednego konta może być przypisany jeden adres e-mail, jak i jeden PESEL.
Pacjenci, których adres mailowy występuje w naszej bazie więcej niż jeden raz, nie zostali przeniesieni do MySynevo.
MySynevo działa od 5 lutego.
Konta, które nie zawierały poprawnych lub kompletnych danych, nie zostały przeniesione do MySynevo. W takiej sytuacji zachęcamy do założenia nowego konta samodzielnie lub w punktach pobrań (patrz: „jak założyć konto”).
Tak. Jeżeli Twoje konto zostało założone online – potwierdź założenie konta w PP (patrz: „Jak założyć konto”), jeżeli zostało założone w punkcie pobrań – możesz od razu korzystać ze wszystkich funkcjonalności.

Gdy wyniki badania są dostępne do odbioru, przy zleceniu zobaczysz status „wynik”. Znajdują się tam wyniki wszystkich dotychczas zrealizowanych przez nas badań, jednak może okazać się, że niektóre z nich nie będą jeszcze widoczne. Oznacza to, że w dalszym ciągu analizujemy próbki i komplet wyników będzie dostępny wkrótce.

Zaloguj się do MySynevo i na stronie głównej znajdź opcję „Aktywne powiadomienia”. Gdy klikniesz na tę opcję, pojawi się okno do zarządzania powiadomieniami SMS i e-mail. Po wybraniu preferowanej, opcji zatwierdź swój wybór zamykając okno.
Plastikową kartę możesz przynieść ją do punktu lub zutyliuzować na własną .
Tak – jedną z największych zalet MySynevo jest możliwość podejrzenia wszystkich wyników historycznych i lepsza kontrola stanu zdrowia. Wyjątkiem są te badania zlecane przez tych kontrahentów Synevo, którzy zastrzegli sobie możliwość odbioru wyników bezpośrednio w ich systemach informaty

Badania


W celu uzyskania informacji na temat cen poszczególnych badań, prosimy o użycie lupki na górze strony, gdzie można wpisać nazwę badania i dokonać bezpośredniego zamówienia, lub o kontakt telefoniczny z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 120 24 00, na czacie, lub za pośrednictwem  maila kontakt@synevo.pl 
Większość badań można wykonać u nas prywatnie i nie jest potrzebne skierowanie. Niektóre badania, w tym np. testy Panorama, Veracity, test PAPP-A, krzywa glukozowa, krzywa insulinowa, krzywa żelazowa, badanie prolaktyny po obciążeniu MTC, profil preeklampsja – wymagają skierowania przez lekarzaW przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 120 24 00. 

Tak, akceptujemy upoważnienia. Dbając o bezpieczeństwo danych Pacjentów, odbiór wyników jest możliwy gdy Pacjent upoważni osobę, wypełniając odpowiedni formularz, Przy odbiorze wyników badań należy okazać Dowód Osobisty lub inny dokument tożsamości ze zdjęciem, tak, aby personel Punktu Pobrań miał pewność, że wydaje dokumentację medyczną upoważnionej osobie. Poprawnie wypełnione upoważnienie do odbioru wyników badań należy dostarczyć do Punktu Pobrań. Upoważnienia telefoniczne nie są akceptowane. 

Formularze są dostępne pod TUTAJ.

Na większość badań nie trzeba się umawiać, wystarczy udać się do wybranego Punktu Pobrań. Niektóre badania wykonywane są określone dni tygodnia: 

  • Badanie LTT, histamina – wykonujemy we wtorki i czwartki, 
  • Badania CBA  oraz subpopulacje – wykonujemy od poniedziałku do czwartku. 

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 120 24 00 dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 18:00 lub w soboty w godzinach 8:00 – 12:00.

Czas oczekiwania na wyniki uzależniony jest od rodzaju badań. Dla większości badań podstawowych takich jak np. morfologia, OB, badanie ogólne moczu czas oczekiwania na wynik wynosi 1 dzień roboczy. Szczegółowych informacji może udzielić nasz Dział Obsługi Klienta pod numerem +48 22 120 24 00. 
Wydajemy wyniki badań tylko w języku polskim. Wyjątkiem są badania w kierunku zakażenia wirusem SARS COV-2, które bez dodatkowej opłaty są wydawane w języku polskim i angielskim. 

Tak, z wyjątkiem krwi Pacjenta. 

Do prawidłowej rejestracji badania potrzebne są dane Pacjenta tj. PESEL, imię i nazwisko oraz pisemne upoważnienie, na którym Pacjent wyraża zgodę na zlecenie badań w jego imieniu.  

Dysponujemy Punktami Pobrań, które specjalizują się w wykonywaniu badań u dzieci. W tym celu prosimy o kontakt Działem Obsługi Klienta pod numerem+48 22 120 24 00.
Informacje na temat lokalizacji i godzin pracy Punktów Pobrań znajdują się na stronie Synevo w zakładce Znajdź Punkt Pobrań.

Wyniki Online


Jeśli posiadasz konto Synevo Online wejdź na stronę wyniki.synevo.pl i wybierz opcję KARTA SYNEVO ONLINE – zaloguj się loginem (numerem karty) oraz swoim indywidualnym hasłem. 

Jeśli posiadasz kod jednorazowy wejdź na stronę wyniki.synevo.pl i wybierz opcję i wybierz opcję KOD DOSTĘPU Z PARAGONU LUB SMS – wpisz dane PESEL/PASZPORT podane przy rejestracji, a następnie indywidualny kod dostępu z paragonu lub SMS. 

Istnieje kilka możliwych przyczyn: 

  • Badanie nie zostało jeszcze ukończone i podpisane elektronicznie. W systemie nie widnieją zlecenia badań, tylko ich wyniki. W momencie pojawienia się wyniku w systemie, Pacjent dostaje powiadomienie za pomocą wiadomości SMS lub e-mail. 
  • Wyniki badań wrażliwych, np. grupa krwi, oraz wykonywanych u naszych podwykonawców, nie będą dostępne online. Takie wyniki należy odbierać w wersji papierowej, bezpośrednio w Punkcie Pobrań. 

W przypadku badań wykonywanych w oparciu o skierowania, o możliwość podglądu wyników w naszym systemie Synevo Online należy pytać w miejscu wystawienia skierowania. 

W celu odzyskania loginu do swojego konta, należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 120 24 00. Hasło na karcie służy tylko do pierwszego logowania. 

Użytkownik ze strony logowania może przesłać żądanie resetu hasła. Reset hasła wymaga podania loginu z karty klienta. Na adres e-mail użytkownika podany w Synevo Online zostanie wysłany link z przekierowaniem na stronę zmiany hasła. Link będzie ważny 24 godziny od wysłania wiadomości e-mail. Po tym czasie link traci swoją ważność i uniemożliwia reset hasła.  

W przypadku braku loginu prosimy o zapoznanie się z odpowiedzią na pytanie „Co zrobić gdy zgubiłem kartę?”. 

Kod z obrazka, czyli tzw. Captcha pojawia się po trzech nieudanych próbach zalogowania. Jest on zabezpieczeniem przed próbami włamania się na konto Synevo Online. Jeśli przepisanie kodu sprawia Państwu trudności, to w celu usunięcia tego zabezpieczenia, można rozpocząć procedurę zmiany hasła. W przypadku dalszych problemów, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 120 24 00. 
Jeśli hasło z karty nie działa lub jest nieczytelneprosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 120 24 00.  

W celu zmiany numeru telefonu lub innych danych osobowych prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 120 24 00. 

Jak najbardziej. Wyniki w naszym systemie Wyników Online są podpisane elektronicznie kwalifikowanym certyfikatem przez diagnostę laboratoryjnego. 
Korzystanie z Wyników Online jest bezpłatne.

E-faktura


Faktura elektroniczna (eFaktura) to alternatywa dla dotychczasowej tradycyjnej dokumentacji sprzedaży usług. Odbiór dokumentów z serwisu eFaktury może odbyć się w formacie PDFXLS lub CSV. 

Procedura udzielenia zgody na otrzymywanie eFaktur jest prosta. Po wypełnieniu oświadczenia należy odesłać skan na adres mailowy rozliczenia.lodz@synevo.pl wtedy zostanie nadany login i hasło. 

Korzystanie z eFaktury jest bezpłatne. 

eFakturę opłacić można przelewem bankowym lub za pośrednictwem Poczty. 

Sklep internetowy


Szczegółowe opisy badań dostępnych w Synevo znajdują się na stronie store.synevo.pl. Opisujemy tam dokładnie wskazania do wykonania konkretnych badań. Zachęcamy do rozpoczęcia badania stanu zdrowia od skorzystania z jednego z dostępnych pakietów: https://www.synevo.pl/pakiety/, który pomoże określić kierunek dalszych badań. W przypadku dalszych wątpliwości, należy skontaktować się ze swoim lekarzem prowadzącym lub Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 120 24 00. 

Rozpoczęcie realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie Usługodawcy (za wyjątkiem wybrania opcji „płatność przy odbiorze”). Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 7 dni roboczych i oznacza czas potrzebny do skompletowania i wysłania zamówienia. Niezależnie od dni ustawowo uznanych za wolne, sobotę należy traktować jako dzień wolny od pracy. 

Od daty pobrania materiału biologicznego do dnia dostarczenia tego materiału do badania laboratoryjnego nie może upłynąć więcej niż 72 godziny. 

Szczegółowe czasy oczekiwania dostępne są w opisie wybranego badania. Badania można wyszukiwać wybierając lupkę na górze strony i wpisując jego nazwę. 

Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia, wysyłając mail na adres reklamacje@synevo.pl lub za pomocą formularza dostępnego na stronie Sklepu Internetowego – https://www.synevo.pl/formularz-reklamacyjny-sklep/. 

W przypadku Usługi, której wykonanie polega na m.in. na dostarczeniu Klientowi zestawu do pobrań (pudełka z zafoliowaną zawartością) odstąpienie od umowy nie jest możliwe po otwarciu opakowania rozumianego jako uszkodzenie oryginalnej folii zabezpieczającej zestaw do pobrań. 

Synevo gwarantuje zwrot wpłaconej kwoty w ciągu 14 dni roboczych na rachunek bankowy, z którego zainicjowano wpłatę, bez obciążenia Klienta dodatkowym kosztem. 

Wyniki testów laboratoryjnych dostępne są online na my.synevo.pl. Wyniki badań wysyłkowych wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres podany na zleceniu badania laboratoryjnego.

W przypadku takich badań jak cytologia LBC, HPV, Urogin, Vaginitis, Pronatal rekomendujemy pobieranie materiału w gabinetach lekarskich przez wykwalifikowane osoby. 

W przypadku testów genetycznych: BRCA, Ledien, HFE, nietolerancja laktozy, itp, pobranie wymazu z policzka wykonuje się samodzielnie w warunkach domowych. 

W każdym zamówionym zestawie znajduje się szczegółowa instrukcja pobrania materiału wraz z opisem sposobu zamówienia kuriera po odbiór próbki na koszt Synevo. 
Nie wysyłamy zestawów poza granicę Polski.