yandex pixel
Menu
Zamknijzamknij

Wyszukiwarka

Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Badania

  • Gdzie mogę znaleźć ceny badań?

    W celu uzyskania informacji na temat cen poszczególnych badań, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 120 24 00 lub wysyłając do nas wiadomość za pośrednictwem czata lub formularza kontaktowego na naszej stronie.

  • Czy potrzebne jest skierowanie dla badań wykonywanych prywatnie?

    Większość badań można wykonać u nas prywatnie i nie jest potrzebne skierowanie. Niektóre badania, np. badanie z obciążeniem glukozą, test Panorama muszą być skierowane przez lekarza. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 120 24 00.

  • Czy mogę upoważnić inną osobę do odbioru w moim imieniu wyniku?

    Dla bezpieczeństwa Państwa danych, odbiór wyników w Laboratoriach Medycznych Synevo, jest możliwy gdy Pacjent upoważni osobę, wypełniając odpowiedni formularz, do odbioru wyników w jego imieniu. Przy odbiorze wyników badań, należy okazać Dowód Osobisty lub inny dokument tożsamości ze zdjęciem, tak, aby personel Punktu Pobrań miał pewność, że wydaje dokumentację medyczną upoważnionej osobie. Z uwagi na bezpieczeństwo danych osobowych Pacjentów, wyniki badań nie mogą zostać wydane bez poprawnie wypełnionego upoważnienia. Wypełnione upoważnienie do odbioru wyników badań należy dostarczyć do Punktu Pobrań. Upoważnienia telefoniczne, nie są akceptowane, ze względu na brak możliwości potwierdzenia tożsamości.

    Formularze są dostępne pod TUTAJ

  • Czy na badania trzeba się umawiać?

    Na większość badań nie trzeba się umawiać, wystarczy udać się do wybranego Punktu Pobrań. Jednak niektóre badania wykonywane są określone dni tygodnia:

    • Badanie LTT wykonujemy we wtorki i czwartki,
    • Badanie CBA  wykonujemy od poniedziałku do czwartku,
    • Badanie Subpopulacje wykonujemy od poniedziałku do czwartku.
  • Jaki jest czas realizacji badań?

    Czas oczekiwania na wyniki uzależniony jest od rodzaju badań. Dla większości badań podstawowych takich jak np. morfologia, OB, badanie ogólne moczu czas oczekiwania na wynik wynosi 1 dzień roboczy.

  • Czy mogę otrzymać wyniki badań w języku obcym?

    Wydajemy wyniki badań tylko w języku urzędowym.

  • Czy osoba trzecia może dostarczyć w moim imieniu materiał do badania?

    Tak, z wyjątkiem krwi Pacjenta.

    Do prawidłowej rejestracji badania potrzebne są dane Pacjenta tj. Pesel oraz imię i nazwisko.

  • Czy we wszystkich Punktach Pobrań można wykonać badanie u dziecka?

    Dysponujemy Punktami Pobrań, które specjalizują się w wykonywaniu badań u dzieci. W tym celu prosimy o kontakt Działem Obsługi Klienta pod numerem+48 22 120 24 00.

  • Gdzie znajdę Punkty Pobrań Synevo?

    Informacje na temat lokalizacji i godzin pracy Punktów Pobrań znajdują się na stronie Synevo w zakładce Znajdź Punkt Pobrań.

Wyniki Online

  • Jak uzyskam dostęp do Wyników Online?

    Aby odebrać wyniki Online, należy udać się do najbliższego Punktu Pobrań Synevo i poprosić w rejestracji o założenie konta. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego i potwierdzeniu swoich danych osobowych (Proszę uważnie sprawdzić czy wszystko się zgadza), wydana zostanie karta z danymi do pierwszego logowania: numer karty jako login, oraz jednorazowe hasło pod zdrapką. Po pierwszym logowaniu należy ustawić hasło stałe zgodnie z instrukcją na karcie.

  • Dlaczego nie widzę moich wyników badań?

    Możliwe przyczyny:

    • Badanie nie zostało jeszcze ukończone i podpisane elektronicznie. W systemie nie widnieją zlecenia badań, tylko ich wyniki. W momencie pojawienia się wyniku w systemie, użytkownik dostaje powiadomienie za pomocą wiadomości SMS lub e-mail.
    • Wyniki badań wrażliwych np. grupa krwi, oraz wykonywanych u naszych podwykonawców nie pojawiają się w systemie. Takie wyniki należy odbierać w wersji papierowej.

    W przypadku badań wykonywanych w oparciu o skierowania, o możliwość podglądu wyników w naszym systemie Synevo Online należy pytać w miejscu wystawienia skierowania.

  • Co zrobić gdy zgubiłem kartę?

    W celu odzyskania loginu do swojego konta, należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 120 24 00. Hasło na karcie służy tylko do pierwszego logowania.

  • Co zrobić gdy zapomniałem hasła/jak zresetować hasło?

    Użytkownik ze strony logowania może przesłać żądanie resetu hasła. Reset hasła wymaga podania loginu z karty klienta. Na adres e-mail użytkownika podany w Synevo Online zostanie wysłany link z przekierowaniem na stronę zmiany hasła. Link będzie ważny 24 godziny od wysłania wiadomości e-mail. Po tym czasie link traci swoją ważność i uniemożliwia reset hasła.

  • Pojawia mi się do przepisania kod z obrazka.

    Kod z obrazka, czyli tzw. Captcha pojawia się po trzech nieudanych próbach zalogowania. Jest on zabezpieczeniem przed próbami włamania się na Państwa konto. Jeśli przepisanie kodu sprawia Państwu trudności, to w celu usunięcia tego zabezpieczenia, można rozpocząć procedurę zmiany hasła. W przypadku dalszych problemów, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 120 24 00.

  • Nie działa mi jednorazowy kod z karty.

    Jeśli hasło z karty nie działa lub jest nieczytelne, można ominąć proces pierwszego logowania i od razu zresetować hasło za pomocą przycisku „reset hasła” pod ekranem logowania. W razie problemów proszę o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 120 24 00.

  • Zmienił mi się numer telefonu lub adres e-mail.

    W celu zmiany numeru telefonu lub innych danych osobowych(poza numerem PESEL), należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 120 24 00.

  • Czy lekarz będzie honorował mój wynik z Internetu?

    Jak najbardziej. Wyniki w naszym systemie Wyników Online są podpisane elektronicznie kwalifikowanym certyfikatem.

  • Jakie są opłaty za korzystanie z Wyników Online?

    Korzystanie z Wyników Online jest bezpłatne.

E-faktura

  • Co to jest elektroniczna faktura?

    Faktura elektroniczna (eFaktura) to alternatywa dla dotychczasowej tradycyjnej dokumentacji sprzedaży usług. Odbiór dokumentów z serwisu eFaktury może odbyć się w formacie Pdf, Excel lub Csv.

  • Jak rozpocząć odbieranie faktur elektronicznych?

    Procedura udzielenia zgody na otrzymywanie eFaktur jest krótka i prosta. Po wypełnieniu oświadczenia należy odesłać skan na adres mailowy rozliczenia.lodz@synevo.pl wtedy zostanie nadany login i hasło.

  • Jakie są opłaty za korzystanie z serwisu eFaktura?

    Korzystanie z eFaktury jest bezpłatne.

  • Jak zapłacić za eFakturę?

    Efakturę opłacić można przelewem bankowym lub za pośrednictwem Poczty.

Sklep internetowy

  • Jaki powinienem/powinna wybrać test?

    Szczegółowe opisy naszych badań znajdują się na stronie www.nucleagena.pl. W przypadku dalszych wątpliwości, należy skontaktować się ze swoim lekarzem prowadzącym lub wysłać zapytanie za pomocą naszego formularza kontaktowego na www.nucleagena.pl/kontakt

  • Kiedy otrzymam zestaw pobraniowy?

    Rozpoczęcie realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie Usługodawcy (za wyjątkiem wybrania opcji „płatność przy odbiorze”). Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 7 dni roboczych i oznacza czas potrzebny do skompletowania i wysłania zamówienia. Niezależnie od dni ustawowo uznanych za wolne sobotę należy traktować jako dzień wolny od pracy.

  • Ile mam czasu na odesłanie badania?

    Od daty pobrania materiału biologicznego do dnia dostarczenia tego materiału do badania laboratoryjnego nie może upłynąć więcej niż 72 godziny.

  • Jak długo czeka się na wynik?

    Szczegółowe czasy oczekiwania dostępne są w opisie produktów.

  • Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

    Usługobiorca może zrezygnować z zamówionej usługi z zestawem pobraniowym bez podania przyczyny w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko w przypadku jeżeli zestaw nie jest zniszczony, uszkodzony, kopiowany lub w żaden sposób użytkowany. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest to, aby zwracany zestaw pobraniowy był kompletny. Zwroty należy kierować listem poleconym na adres Usługodawcy z dopiskiem „zwrot”. Do zwrotu zestawu należy dołączyć dowód zakupu. Usługodawca dokona zwrotu zapłaty za zamówiony zestaw pobraniowy wraz usługą wykonania badania w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto podane przez Usługobiorcę. Usługodawca nie odbiera przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  • Jak otrzymam wyniki Nucleageny?

    Wyniki wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres podany na zleceniu badania laboratoryjnego.

  • Czy mogę samodzielnie pobrać materiał?

    Pobranie materiału w przypadku kobiet nie różni się od standardowego badania cytologicznego. Wystarczy jedno pobranie podczas jednej wizyty. W przypadku mężczyzn możliwe jest wykonanie testu samodzielnie, rekomendujemy jednak pobranie materiału przez specjalistę.

  • Czy muszę mieć skierowanie?

    Aby wykonać badania nie potrzebne są skierowania.

  • Jak zamówić kuriera po odbiór zestawu?

    W każdym zamówionym zestawie znajduje się szczegółowa instrukcja pobrania materiału wraz z opisem sposobu zamówienia kuriera po odbiór próbki na koszt Synevo.

  • Mieszkam za granicą. Czy mogę zamówić badanie?

    Tak, zestaw można zamówić za granicę. Jest on wysyłany listem poleconym Pocztą Polską bez dodatkowych kosztów. Natomiast koszt przesyłki zwrotnej pobranego materiału do Laboratorium ponosi pacjent. Przesyłka musi zostać dostarczona w ciągu 3 dni kalendarzowych. Laboratorium w Krakowie jest czynne od poniedziałku do piątku. Warunki transportowe powinny być w temperaturze pokojowej bądź lodówki (nie wolno zamrozić próbki).